...&PROGRAM/MUSIC/PICTURE

...&PROGRAM/MUSIC/PICTURE

...&PROGRAM/MUSIC/PICTURE
...&PROGRAM/MUSIC/PICTURE

...&PROGRAM/MUSIC/PICTURE

...&PROGRAM/MUSIC/PICTURE

ویژه رایانه؛ زاپیا برای رایانه +دانلود

ویژه رایانه؛ زاپیا برای رایانه +دانلود
امروزه گوشی های هوشمندی که به فناوری وای فای مجهز هستند می توانند اطلاعات خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند که این عمل در کمترین زمان ممکن صورت می گیرد،حتی برای فایل های حجیم.

نرم افزار zapya یکی از محبوب ترین برنامه هایی است که برای اشتراک فایل بین دو اسمارت فون ساخته و ارائه شده است.با استفاده از zapya می توان فایل ها را از طریق شبکه ی بی سیم وایرلس و با سرعت ۲ مگابیت بر ثانیه انتقال داد.

جالب است بدانید که نسخه کامپیوتری این برنامه نیز وجود دارد و شما به سادگی می توانید فایل های خود را از طریق وایرلس،بین لپ تاپ و گوشی انتقال دهید.


زاپیا برای کامپیوتر +دانلود



آموزش اتصال گوشی و لپ تاپ در برنامه zapya:

ابتدا نسخه کامپیوتری Zapya را بر روی لپ تاپ خود نصب و اجرا کنید. 
ادامه مطلب ...

ماشین بچه پولدارهای لندن+عکس

ماشین بچه پولدارهای لندن+عکس

در لند نیز مانند تهران چشم و هم چشمی بیداد می کند ،از رولز رویز سلطنتی گرفته تا مرسدس بنزی که با کریستال های " Swarovski " تزئین شده است.
در بیشتر نقاط دنیا وقوع جرم هایی مانند قتل و اخاذی و دزدی به دلیل مشکلات مالی و فقر صورت می گیرد اما هستند کسانی که ثروتمند بودن عاملی شده است برای رفتارهای مجرمانه و آن ها را به انجام اعمال خطرناک و غیر قانونی می کشاند.

تا جایی که با خودروهایشان مدام کورس گذاشته و در حالات غیر عادی ناشی از مصرف مخدر موجب رفتارهای پرخطر برای عابرین می شوند.

 تصاویری از ماشین های لوکس در خیابان های لندن منتشر شده که چشمان بسیاری از عابرین را به خود جلب می کند، یکی از آن ها که با روکش نقره تزئین شده پورشه ای با پلاک عربستان است.



یک تیم روسی که به مدت دو ماه و روزی دوازده ساعت بر روی طراحی بنز کار کرده اند تا رضایت فرزند یکی از ثروتمندان لندن نشین را جلب کنند اما این خوش سلیقگی تنها یک ماه توانست رضایت کامل این دختر خانم را نسبت به طراحی این ماشین جلب کند. 
ادامه مطلب ...

وب سایت های بامزه و شگفت انگیز دنیای اینترنت را اینجا ببینید !

وب سایت های بامزه و شگفت انگیز دنیای اینترنت را اینجا ببینید !با ما همراه باشید تا شما را یک سفر به دور دنیای جالب و هیجان انگیز اینترنت ببریم.
آیا می توانید تصور کنید قبل از اینترنت دنیا به چه شکل بوده است؟ با همگانی شدن کامپیوتر و اینترنت،امروزه نوشتن نامه با قلم،صف ایستادن در بانک و انجام امور این چنینی خنده دار به نظر می رسد.حالا ما در این گزارش وب سایت های اینترنتی ارزشمند و کاربردی و البته عجیب را به شما معرفی می کنیم که مطمئنا با مشاهده آنها متعجب خواهید شد.

1. شتری بنویسید



وب سایت های بامزه و شگفت انگیز دنیای اینترنت را اینجا ببینید !
 
این وب سایت ساده، متن وارد شده را با حالت های مختلف شتر نمایش می دهد. هر چه دوست دارید را در جعبه متن تایپ نمایید و نتیجه بامزه را مشاهده کنید. اگر قرار است خبر بدی را به کسی بدهید شاید بهتر باشد از این فونت استفاده کنید! بعنوان مثال: I’m not in love with you
 
ادامه مطلب ...

سلفی دردرسر ساز برای تاریخ سیبری

سلفی دردرسر ساز برای تاریخ سیبری

گرفتن عکس سلفی باعث تخریب مجسمه تاریخی لنین در سیبری شد.
چندی پیش مجسمه تاریخی لنین در سیبری مورد حمله یک فرد مست قرار گرفت و بی سر شد، ولی این مجسمه این بار بخاطر عشق سلفی گرفتن پیکر خود را هم از دست داد.

یک مرد جوان که اهل سیبری است، پس از اینکه برای گرفتن عکس سلفی با این مجسمه تاریخی از ستون این اثر بالا می رود، تعادل خود را از دست داده و برای جلوگیری از سقوط خود پیکره این مجسمه را آویزان می شود.

این مرد جوان پس از آویزان شدن از این اثر تاریخی به همراه پیکره مجسمه باهم سقوط می کنند و سپس این مرد جوان با دست و پای شکسته راهی بیمارستان می شود. 

ادامه مطلب ...

کدامیک موفق تر بودند،ساعت اپل یا سامسونگ؟


کدامیک موفق تر بودند،ساعت اپل یا سامسونگ؟
ساعت های هوشمندگجت های جدیدی هستند که طرفداران بسیاری پیدا کرده اند.دو برند پرچمدار و پیشرو برای این گجت اپل و سامسونگ هستند که در این گزارش به مقایسه این دو محصول می پردازیم.
اپل سنت قدیمی خود مبنی بر ارائه نسخه های یگانه از محصولاتش را شکسته و ساعت مچی هوشمند خود را در اندازه ها، رنگ ها و جنس های مختلفی عرضه کرده است.

سامسونگ گیِر اس پرچمدار اسمارت فون های سامسونگ بوده و شاید پیش از معرفی ساعت اپل، بالارده ترین ساعت بازار محسوب می شد. با توجه به رقابت پیش آمده در این گزارش به بررسی و مقایسه این دو محصول می پردازیم.
 

ساعت اپل یا سامسونگ

 

ادامه مطلب ...

سامانه‌های ناوبری ما منحصر به GPS نیست/ تهدیدکنندگان بیاندیشند RQ-170 چگونه به دام افتاد؟

امیر سرتیپ اسماعیلی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم النبیاء گفت: مزیت مهم سامانه‌های موشکی و ناوبری ما بومی بودن آن‌هاست و آن‌هایی که فکر می‌کنند با اخلال در GPS برای ما ایجاد مشکل می‌کنند، بیندیشند که RQ-170 آن‌ها چگونه به دام افتاد؟

یسامانه‌های ناوبری ما منحصر به GPS نیست / آن‌هایی که ما را تهدید می‌کنند، بیندیشند که RQ-170 آن‌ها چگونه به دام افتاد؟امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم النبیاء(ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی_امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: این خیلی خوب است که هر کشوری در مورد کشور دیگری که تولید سلاح می‌کند، تحقیق و تفحص کند. 

ادامه مطلب ...

تازه های فناوری

تازه های فناوری
ساخت باغ دلخواه با چاپگر سه بعدی گیاهان 
ادامه مطلب ...

7 کشف شگفت انگیزدرباره پلوتو

7 کشف شگفت انگیزدرباره پلوتو



فاطمی-فضاپیمای "نیو هورایزنز" یا افق های نوی ناساکه 9سال پیش سفر خود را از زمین آغاز کرد، به تازگی از کنار پلوتو عبور کرده و با گذشت تنها چند روز از این اتفاق، عکس های مخابره شده توسط این فضاپیمای نیم تنی هم اندازه با یک پیانو، کشفیات جدیدی را درباره  این سیاره با خود به همراه داشته  است.اولین عکس از نزدیک، نشان  داد که این سیاره سطحی نامسطح پر از کوه  و آتشفشان  دارد. به علاوه وجود سطحی تازه و مرموز روی پلوتو نشان داد که این سیاره از لحاظ ژئولوژیکی فعال است. چون پلوتو هم اکنون در فاصله 4.77 میلیارد کیلومتری از زمین قرار دارد، 4 ساعت و 25 دقیقه زمان می برد تا سیگنال های رادیویی نیوهورایزنز به زمین برسد. بر اساس اعلام ناسا، 16 ماه طول می کشد تا تمامی داده های جمع آوری شده نیوهورایزنز در طول این عبور به زمین مخابره شود. در این مطلب با 7 کشف شگفت انگیز درباره این سیاره آشنا می شوید.



پلوتو کوه های یخی دارد: دانشمندان با استفاده از اولین عکس نمای نزدیک پس از گذرفضاپیمای" افق های نو" از کنار پلوتو، به کشفی مهم دست پیدا کردند. این سیاره حاوی کوه هایی از یخ است که ارتفاع برخی از آن ها به ۳۳۵۰ متر نیز می رسد.دانشمندان معتقدند این کوه ها از یخ آب تشکیل شده اند. به گزارش zoomit، همچنین سطح پلوتو حدود منفی ۲۷۳ درجه  سانتی گراد دما دارد و این دما به یخ ها اجازه می دهد ابعاد بزرگی به خود بگیرند.

پلوتو شباهتی به جرم های آسمانی موجود در منظومه  شمسی ندارد: پلوتو منحصر به فرد است.

پلوتو بزرگ تر از اندازه  پیش بینی شده است: داده های فضاپیمای" افق های نو" نشان می دهد که پلوتو از مقادیر پیش بینی شده  قبلی بزرگ تر است. این سیاره در حال حاضر بزرگ ترین جرم موجود در کمربند کوئیپر است. این کمربند جایی است که اجرام یخی از مدار نپتون عبور می کنند.اندازه گیری های "افق های نو" نشان می دهد که قطر پلوتو حدود ۲۳۷۰ کیلومتر است.

 

ادامه مطلب ...

رایگان دانلود کنید؛ 20 نرم افزار کاربردی برای iOS که نباید آن‌ها را از دست داد + دانلود

رایگان دانلود کنید؛
20 نرم افزار کاربردی برای iOS که نباید آن‌ها را از دست داد + دانلود
اگر تلفن همراهی با سیستم عامل iOS دارید این بسته را از دست ندهید، چرا که بهترین نرم افزارهای iOS را در این بسته برایتان جمع آوری کرده‌ایم.
 سیستم عامل iOS یکی از پرکاربردترین سیستم‌عامل های تلفن همراه است که کاربران زیادی را به خود جذب کرده است، ما هم به همین منظور امروز در بسته بابرترین‌ها برای شما کاربران تلفن‌های هوشمند آیفون بیست نرم افزار کاربردی راآماده کرده‌ایم که کاربردهایی فراوانی دارد.





با Google Maps دیگر هیچ وقت گم نمی‌شوید

بدون شک Google Maps یکی از بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارهایی است که برای نمایش نقشه‌های ماهواره‌ای گوگل به کار می‌رود. با این برنامه می‌توانید از طریق اتصال به اینترنت و یا GPS موقعیت مکانی خود را در سریع‌ترین زمان ممکن پیدا کنید. یا با وارد کردن مبدا و مقصد در برنامه می‌توانید کوتاه‌ترین راه را برای رسیدن به مقصد توسط برنامه دریافت کنید. Google Maps یکی از دقیق‌ترین برنامه‌های مسیریابی و ارائه نقشه ماهواره‌ای است. از ویژگی‌های کلیدی برنامه می‌توان به ارائه جزئیات نقشه با نمایش ساختمان‌های سه بعدی، راهنمای صوتی، نمایش به صورت حرکت در خیابان، نمایش هتل‌ها، فست فودها، فرودگاه و مناطق دیدنی و... اشاره کرد.


 • دانلود و مشخصات فایل

 • حجم: 5.35 مگابایت
 • اجرا در: IOS 5.1 و بالاتر
 • امتیاز: 


گوگل کروم، مرورگری با امنیت بالا برای وبگردی

نسخه جدید مرورگر اینترنت گوگل کروم (Google Chrome)، از شاخص‌های امنیتی بسیار مهمی برخوردار است که باعث می‌شود گوگل از این نظر آن را با مرورگرهای مطرح مانند سافاری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند. گوگل کروم از قابلیتی با نام مرور ناشناس (Incognito) بهره می‌برد، که این قابلیت به کاربر اجازه می‌دهد با مرور وب‌سایت‌ها هیچ ردپایی از خود بر جای نگذارد. اگر به دنبال مرورگری با سطح امنیتی بالا و مرور سریعتر صفحات هستید، دریچه فناوری اطلاعات مرورگر گوگل کروم را برای شما معرفی می‌کند. گوگل کروم به صورت کاملا متن باز (Open Source) ارائه شده است تا هر متخصص امنیت و کارشناس برنامه نویس بتواند در بهبود امنیتی و برنامه نویسی این مرورگر سهیم باشد. کروم هر برگه (Tab) را به صورت جداگانه پردازش می‌کند و این عمل باعث می‌شود در صورت کرش کردن یک صفحه، بقیه صفحات جداگانه بارگذاری شود و کل مرورگر هنگ نکند.


 
ادامه مطلب ...

دانلود کنید: لمس خلاقیت با فتوشاپ تاچ

دانلود کنید: لمس خلاقیت با فتوشاپ تاچ

برنامه Adobe Photoshop Touch از برنامه‌های پرکاربردی است که می‌توانید با آن بهترین اثرها را خلق کنید. این نرم افزار ویژگی‌هایی را برای شما در تلفن‌هوشمندتان رقم زده است که بتوانید به راحتی تصاویرتان را ویرایش کنید.
 برنامه Adobe Photoshop Touch از برنامه‌های پرکاربردی است که این نرم‌افزار در نوع خود توانسته موفقیت مناسبی را کسب کند و بعد از آن شرکت تولیدکننده آن یعنی Adobe Systems تصمیم گرفت تا نسخه اندرویدی آن را نیز منتشر کند و ما تصمیم گرفته‌ایم این نرم‌افزار را به شما معرفی و پیشنهاد دهیم تا بتوانید با استفاده از آن بهترین اثرها را خلق کنید.

دانلود کنید: لمس خلاقیت با فتوشاپ تاچ

نرم‌افزار Adobe Photoshop Touch این ویژگی را برای شما در تلفن‌هوشمندتان رقم زده است که بسیار آسان بتوانید تصاویر را دستکاری کنید. اگر بخواهیم به بررسی این برنامه نام آشنا و پرطرفدار بپردازیم باید به آن از دو منظر سرگرمی و خلاقیت نگاه کنیم. برای این که بتوانید به سرعت روی تصاویرتان جلوه‌های گرافیکی متنوع پیاده کنید، خود برنامه افکت‌هایی را آماده کرده که از تنوع بالایی برخوردار است. همچنین می‌توانید به سرعت تصویرتان را با یک تصویر دیگر ترکیب کنید و به این ترتیب آثار زیبا و ساده‌ای را آماده کنید.

دانلود کنید: لمس خلاقیت با فتوشاپ تاچ

اما اگر بخواهید به طور حرفه‌ای به ویرایش تصاویر بپردازید باید گفت که تمام امکانات نرم‌افزار رومیزی فتوشاپ، برای شما مهیا گشته تا بتوانید خلاقیت خود را بروز دهید. تمامی تغییرات و ویرایش‌ها روی تصاویر باکیفیت بسیار بالایی اعمال می‌شوند و ابزارهایی برای تغییرات روی لایه‌های مختلف عکس و ایجاد لایه‌های جدید و قرار دادن فیلترهای ترکیبی و همچنین ترکیب عکس‌های مختلف با هم، قرار داده شده است.

دانلود کنید: لمس خلاقیت با فتوشاپ تاچ

در این جا می‌توانید 
ادامه مطلب ...

دیگر برای نوشتن نیاز به دفتر نیست!دانلود کنید: Evernote، دفترچه یادداشتی برای همه

دیگر برای نوشتن نیاز به دفتر نیست!

دانلود کنید: Evernote، دفترچه یادداشتی برای همه

در این گزارش برای شما کاربران یک دفترچه یادداشتی حرفه‌ای آماده کرده‌ایم، این برنامه به شما در نکته برداری و یادآوری کارهایتان کمک بسزایی خواهد کرد. ما لینک دانلود این برنامه را برای سیستم عامل‌هایی نظیر ویندوز، اندروید، iOS و ویندوزفون آماده کرده‌ایم.
 اپلیکیشن Evernote از موفق‌ترین برنامه‌ها جهت مدیریت کارها و ثبت یادداشت‌ها به شمار می‌رود که تواسته جوایز متعددی از روزنامه تایمز دریافت کند. این اپلیکیشن با محیط جالبی که دارد امکان ثبت، سازماندهی، جستجو و بازیابی انواع یادداشت‌ها، مطالب چکیده را فراهم می‌کند. یک ویژگی منحصری بفرد که Evernote دارد قابلیت Handwriting است، همانطور که از نام آن بر می‌آید این بخش امکان ثبت یادداشت‌ها را با انگشت بر روی صفحه است.
دانلود کنید: Evernote، دفترچه یادداشتی برای همه

از طریق این اپلیکیشن قادر خواهید بود تا متن یادداشت شده را در فرمت‌های مختلفی ذخیره کنید و مجموعه‌ای بی پایان از کاغذهای مجازی برای خود داشته باشید. گفتنی است این برنامه برای آن دسته از دانشجویانی که در کلاس درس بیشتر نت برداری می‌کنند، می‌تواند خیلی مفید واقع شود. پس اگر کارهای روزمره یادتان می‌رود یا دوست دارید یک برنامه قدرتمند برای یادداشت برداری مجازی همیشه و همه جا همراه خود داشته باشید، بهترین گزینه Evernote است. ما در اینجا این برنامه را برای چهار سیستم عامل رایانه، iOS، اندروید و ویندوزفون آماده دانلود شما کاربران عزیز  کرده‌ایم. 
ادامه مطلب ...

دانلود کنید: نرم افزار تلفن همراه KHAMENEI.IR

با آرشیو ۲۵ ساله بیانات مقام معظم رهبری؛

دانلود کنید: نرم افزار تلفن همراه KHAMENEI.IR

نرم‌افزار تلفن‌همراه KHAMENEI.IR شامل آرشیو تمامی سخنرانی‌ها و پیام‌های رهبر انقلاب از سال ۶۸ تاکنون، برای سیستم‌عامل‌های اندروید و آی.او.اس منتشر شد.
 کاربران محترم در این برنامه می‌توانند علاوه بر دریافت به‌لحظه‌ی آخرین رویدادهای مرتبط با رهبر انقلاب، متن کامل تمامی بیانات، پیام‌ها، نامه‌ها و خاطرات ایشان از سال ۶۸ تا امروز را به صورت آفلاین و با قابلیت جستجوی پیشرفته، بر روی گوشی تلفن همراه خود داشته باشند. دسترسی آسان به محصولات و تولیدات KHAMENEI.IR از جمله پیامک‌های خبری و تصاویر دیدارها، کلیپ‌های صوتی و متن زندگی‌نامه از دیگر امکانات این نرم‌افزار است.

دانلود کنید: نرم افزار تلفن همراه KHAMENEI.IRدانلود کنید: نرم افزار تلفن همراه KHAMENEI.IR

دانلود کنید: نرم افزار تلفن همراه KHAMENEI.IRدانلود کنید: نرم افزار تلفن همراه KHAMENEI.IR
 
ادامه مطلب ...

تهیه نسخه پشتیبان از رام گوشی اندرویدی + دانلود نرم افزار

تهیه نسخه پشتیبان از رام گوشی اندرویدی + دانلود نرم افزار

ROM Settings Backup Pro کمک می کند شما قبل از تغییر رام گوشی اندرویدی خود از اطلاعات و رابط کاربری موجود نسخه پشتیبان تهیه کنید تا در صورت بروز مشکل دیگر نگران اطلاعات خود نباشید.
رام یکی از قسمت های مهم گوشی های اندرویدی است که می تواند رابط کاربری و امکانات مد نظر شما را فراهم سازد، البته بیشتر کاربران اندرویدی با رام آشنا نیستند، حال اگر قصد بروز رسانی نسخه اندروید یا رابط کاربری گوشی تان به وسیله تغییر رام را دارید، می توانید قبل از انجام این کار از اطلاعات و ویژگی های رام فعلی تلفن همراهتان نسخه پشتیبان تهیه کنید تا در صورت وقوع مشکل دیگر نگران سلامتی گوشی و اطلاعات تان نباشید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: امکان مدیریت تنظیمات، قابلیت تهیه نسخه پشتیبان به صورت زمان بندی شده، توانایی بازیابی ناحیه های کاربری و ... اشاره کرد.
(در حال کار)
 
ادامه مطلب ...

پیامک حاوی ویروس در کمین تلفن همراه شما

کاربران آیفون مراقب باشند

پیامک حاوی ویروس در کمین تلفن همراه شما

اخیرا پیامکی حاوی ویروس به گوشی های آیفون ارسال می شود که به سرعت گوشی را کند و دچار اختلال می کند و این امر در بعضی مواقع موجب صدمه زدن به گوشی می شود.
آیفون یک گوشی هوشمند تلفن همراه است که در روز ۹ ژانویه ۲۰۰۷ توسط استیو جابز،مدیر عامل وقت شرکت اپل معرفی شد.

 این گوشی از یک صفحه حساس لمسی بهره می‌گیرد،که می‌توان با آن تایپ کرد،شماره گرفت و برنامه‌های گوناگون مبتنی بر وب و سیستم‌عامل iOS را اجرا کرد.

اما این بار ویروسی کاربران آیفونی را تهدید می کند که از طریق پیامک منتقل می شود و این زنگ خطر برای کسانی است که از گوشی های هوشمند آیفونی استفاده می کنند.
ویروس پیامکی برای آی فونی ها

اخیرا ویروس جدیدی وارد سیستم عامل های ios  شده است که کل سیستم تلفن همراه شما را مختل می کند.این ویروس پس از آنکه به صورت پیامک وارد سیستم های عامل ios شد،به سرعت تلفن همراه شما را از کار می اندازد.

این ویروس سیل عظیمی از شکایات افراد را در توئیتر به دنبال داشته است و اکنون اپل در حال پیگیری این موضوع و حل این مشکل است و در این مدت کاربران باید از باز کردن پیام های مشکوک جلوگیری کنند.

برای این کار به قسمت 
ادامه مطلب ...

ios همچنان در دست تعمیر!محققین فناوری اطلاعات مشغول بررسی شکاف های امنیتی و رفع آنها در سیستم عامل ios هستند.

ios همچنان در دست تعمیر!

محققین فناوری اطلاعات مشغول بررسی شکاف های امنیتی و رفع آنها در سیستم عامل ios هستند.
پس از هک گوشی های آیفون مشاهیر و پخش عکس های شخصی آنها در سال گذشته شرکت اپل قول داد تا امنیت محصولاتش را در اولویت کار خود قرار دهد.

محققین هنوز هم باگ هایی را در سیستم عامل ios شناسایی می کنند که امنیت اطلاعات شخصی کاربران آیفون و آیپد را تهدید می کند.

 به تازگی حفره امنیتی را در سرویس گیرنده ایمیل ios کشف شده که  
ادامه مطلب ...

اوقات شرعی هر شهری را به تلفن همراه خود بیاورید + دانلود

ویژه ios و اندروید ؛

اوقات شرعی هر شهری را به تلفن همراه خود بیاورید + دانلود

با نرم افزار iPray می توانید اوقات شرعی هر جای دنیا را که می خواهید روی تلفن همراه خود ببینید.

نرم افزار iPray یک برنامه فوق العاده اوقات شرعی است که با توجه به هر شهری در جهان اذان عصر، مغرب، عشا و صبح را اعلام می کند. این نرم افزار حتی قابلیت پیدا کردن قبله و مکه را نیز دارد.




اوقات شرعی هر شهری را به تلفن همراه خود بیاورید + دانلود


اوقات شرعی هر شهری را به تلفن همراه خود بیاورید + دانلود


  دانلود برای  اندروید و ای او اسandroid&ios در ادامه مطلب...
ادامه مطلب ...

با "Quran Pro" قرآن را به 6 زبان مختلف همراه خود داشته باشید

معرفی نرم افزار؛

با "Quran Pro" قرآن را به 6 زبان مختلف همراه خود داشته باشید

برنامه Quran Pro قابلیت ترجمه قرآن به 6 زبان مختلف، 1 ترجمه فارسی و بیش از 40 قاری مختلف به همراه قرائت فارسی قرآن را دارد.
نرم افزار Quran Pro  در  دسترسی راحت به قران بی نظیر است چراکه شما می توانید با استفاده از این نرم افزار به آیات قرآن و ترجمه آیه به آیه به 6 زبان فارسی (66 ترجمه) انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی و ترکی بر روی تلفن همراه خود دسترسی داشته باشید.

گفتنی است؛این نرم افزار دنیایی از قاریان و ترجمه قران را بر روی تلفن همراه شما می آورد.قران را به 6 زبان مختلف بر روی تلفن همراه خود داشته باشید
 
ادامه مطلب ...

در اینستاگرام مانند گوگل جستجو کنید

در اینستاگرام مانند گوگل جستجو کنید

اخیرا در نسخه جدید اینستاگرام،قابلیت جدیدی برای کاربران فراهم شده است.
در اینستاگرام مانند گوگل جستجو کنیداخیرا نسخه جدید اینستاگرام این اجازه را به کاربران می دهد تا در لحظه بتوانند به اخبار و تصاویر داغ دسترسی پیدا کنند.

آخرین نسخه اینستاگرام برای نصب بر روی گوشی های همراه اندروید و ios به طور آزمایشی در ایالات متحده آمریکا قابل دسترس است.این نسخه جدید قابلیت جستجوی  اخبار و حتی مکان های مختلف را فراهم کرده است. 
ادامه مطلب ...

سامسونگ در برابر آیفون کم نیاورد!

سامسونگ در برابر آیفون کم نیاورد!

اخیرا کره جنوبی در آخرین گزارش خود اعلام کرد سامسونگ استارت طراحی دومین گوشی هوشمند خود با نام Galaxy S7 در سال 2015 را زده است.
سامسونگ نمی خواهد با Galaxy Note 5 خود وارد جنگ رقابتی با iPhone 6s Plusشود.این محصول که قرار بود در سال 2016 رونمایی شود در رقابت با Apple iPhone 6s به عنوان دومین سری گوشی های سال 2015 یعنی زودتر از موعد مقرر به بازار خواهد آمد.


سامسونگ در برابر آیفون کم نیاورد!




براساس اطلاعات ارائه شده،سامسونگ چرخه‌ی کاری 12 ماهه دارد و به منظور مقابله با آیفون 6S درنظر دارد تا پرچمدار خود را در نیمه‌ی دوم سال جاری میلادی روانه‌ی بازار کند.  
ادامه مطلب ...

با phoneMiner؛ تمامی اطلاعات از دست رفته‌تان را برگردانید + دانلود

با phoneMiner؛
تمامی اطلاعات از دست رفته‌تان را برگردانید + دانلود
phoneMiner یک نرم افزار فوق العاده در زمینه ریکاوری اطلاعات است که می تواند طیف وسیعی از داده های گوشی تلفن همراه مانند:عکس ها، تقویم قرار ملاقات ها،دفترچه تلفن، پیام ها، task ها و یادداشت ها را بازگرداند.
بازیابی اطلاعات از دست رفته از روی تلفن همراه مخصوصا هنگامی که نسخه پشتیبانی نیز در کار نیست کاری دشوار به نظر می رسد.



تمامی اطلاعات از دست رفته بر روی تلفن همراهتان را برگردانید + دانلود

ابزارهای تخصصی زیادی برای بازگردانی اطلاعات از دست رفته وجود دارند و در این میان نرم افزار phoneMiner به عنوان یک برنامه چند منظوره با شعار ابزاری همه جانبه و با استفاده آسان معرفی شده است.



تمامی اطلاعات از دست رفته بر روی تلفن همراهتان را برگردانید + دانلود



phoneMiner نرم افزاری فوق العاده در زمینه ریکاوری اطلاعات می باشد که می تواند طیف وسیعی از داده های گوشی تلفن همراه مانند: عکس ها، تقویم قرار ملاقات ها، دفترچه تلفن، پیام ها، task ها و یادداشت ها را بازگرداند. 

این نرم افزار امکانی را فراهم نموده است تا شما قادر باشید پس از ریکاوری اطلاعات آن ها را مرتب سازی نموده و در نهایت ذخیره و یا آپلود کنید. یکی دیگر از ویژگی های پرکاربرد این نرم افزار امکان تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات گوشی و سپس انتقال آن ها به گوشی جدید است.


قابلیت های نرم افزار phoneMiner:

- بازیابی مخاطبین، پیام ها، عکس ها، تقویم، ایمیل و...

- بکاپ گیری از اطلاعات و داده های گوشی

- سازگار با انواع گوشی های iPhone/iPad, BlackBerry و Sony Xperia/Ericsson

- امکان خروجی گرفتن در فرمت های Excel, CSV, PDF, vCard, XML و ...

- همگام سازی مخاطبین با گوگل و انتقال اطلاعات شما به دیگر گوشی
 
ادامه مطلب ...

جدید ترین نسخه Phone INFO+ Samsung را اینجا دانلود کنید

جدید ترین نسخه Phone INFO+ Samsung را اینجا دانلود کنید

برنامه Phone INFO+ Samsung یک برنامه کاربردی است که می توانید با استفاده از آن اطلاعات کامل گوشی یا تبلت های سامسونگ را مشاهده کنید.
 آیا شما هم همیشه می خواستید بدانید گوشی شما در کدام کشور ساخته شده است؟می خواهید از زمان ساخت گوشی مطلع شوید؟می خواهید بدانید گوشی شما چقدر مورد استفاده قرار گرفته و یا چند دفعه به شارژر متصل شده است؟

با این برنامه به همه سوالات خود پاسخ دهید!



یلقال


ویژگی های برنامه Phone INFO+ Samsung :

  • نشان دادن کد های مخفی گوشی یا تبلت
  • نشان دادن سیستم عامل مرورگر
  • تغیر دادن CSC به راحتی
  • چک کردن نوسازی
  • رمز گشایی S / N
  • نمایش اطلاعات عمومی
  • نمایش اطلاعات CSC
  • نمایش اطلاعات DEVICE ID
  • نمایش دادن اطلاعات سخت افزاری
  • نمایش دادن اطلاعات سیستم عامل
  • نمایش دادن اطلاعات متفرقه
  • استفاده تاریخچه




یلقال

اطلاعات عمومی:

  •  تولید کننده / نام تجاری
  •  مدل گوشی
  •  نوع دستگاه
  •  نام محصول
  •  کشور مبدا
  •  تاریخ ساخت

اطلاعات CSC:

  •  کد CSC اصلی
  •  کد CSC فریمور
  •  کد CSC فعال
  •  کشور CSC
  •  ISO کشور CSC
  •  کد محصول CSC

ID دستگاه:

  •  IMEI
  •  شماره سریال
  •  شماره سریال سامسونگ

اطلاعات سخت افزاری:

  •  نسخه بوت لودر
  •  نسخه باند
  •  نسخه PDA
  •  نسخه CSC

اطلاعات سیستم عامل:

  •  لیست تغییرات
  •  شماره ساخت
  •   شرح ساخت
  •  تاریخ ساخت
  •  نسخه اندروید




یلقال

اطلاعات متفرقه:

  •  حافظه ذخیره سازی داخلی
  •  سخت افزار
  •  پلتفرم / تراشه
  •  ویرایش سخت افزار
  •  نام اپراتور موبایل
  •  کد شبکه موبایل

تاریخچه کارکرد:

  •  شمارنده اتصال هدست
  •  شمارنده اتصال شارژر (نیاز به روت)
  •  شمارنده جدا شدن S Pen (نیاز به روت)

مشاهده لیست تغییرات

What's New
v3.3.2:
– Added Java Virtual Machine (Dalvik/ART)
– Added Kernel architecture (32/64 bit)
– Added CPU bit (32/64 bit)
– Added GPU (Graphics Processor Unit) info
– Updated S/N decoder database
– Updated phone color database
گفتنی است در این نسخه تمامی مشکلات اعلام شده از سوی کاربران برطرف شده است. 
ادامه مطلب ...

نسخه جدید پلیر jetAudio + دانلود

نسخه جدید پلیر jetAudio + دانلود

همان طور که می دانید در سیستم عامل ویندوز یکی از قدیمی ترین و معروف ترین پلیرهای صوتی و تصویری jetAudio می باشد که قابلیت پخش اکثر فرمت های صوتی و تصویری را داراست.
 این نرم افزار قادر است تقریبا تمام فرمت های صوتی را بر روی گوشی اندرویدی شما با قابلیت های جالب و کاربردی اش پخش کند . همچنین اکولایزر وافعا حرفه ای و پیشرفته از قابلیت های این پلیر است.



نسخه جدید برنامه jetAudio + دانلود



ویژگی ها : 

  • دارای اکولایزر 20 باند
  • نمایش متن آهنگ
  • دارای 2 قفل صفحه
  • دارای 10 ویجت
  • دارای کنترلر سرعت پخش دقیق
  • تم خاکستری روشن برای مرورگر ( فقط نسخه پلاس )
  • مرور آهنگ ها بر اساس Song/Folder/Genre
  • افکت های صوتی Wide, Reverb, X-Bass
  • کنترل خودکار بهره جهت جلوگیری از نوسانات صدا
  • پخش تراک Crossfading, Gap-less
  •  تنظیم ساعت خاموشی تا 24 ساعت
  • دارای حالت تکرار بخشی A<->B
  • دکمه کنترلی هدست : press to pause/resume
  • – double/triple press to play next/prev
  • – long press to mute or TTS (time, title)
  • دانلود در ادامه مطلب 
ادامه مطلب ...

هدیه مایکروسافت به دارندگان ویندوز10

هدیه مایکروسافت به دارندگان ویندوز10

مایکروسافت به کاربرانی که ویندوز 10 را تست کنند هدیه می دهد.
حال که بحث های فراوانی برای عرضه نهایی ویندوز 10 به گوش می رسد و بسیاری از سایت ها  زمان ارائه نسخه ی نهایی ویندوز 10 را 20 جولای 2015 اعلام کرده اند،شرکت مایکروسافت برای کسانی که از نسخه آزمایشی ویندوز استفاده و آن را تست کرده اند هدیه ای را در نظر گرفته است که مطمئنا همه را شک زده می کند. 


هدیه مایکروسافت به دارندگان ویندوز10
 
ادامه مطلب ...

الزام گوگل به جستجوی بی طرف


الزام گوگل به جستجوی بی طرف

تعهدی جدید میان اتحادیه اروپا و گوگل برای عدم دخالت های گوگل در بازار اقتصاد آنلاین اروپا منتشر شد.
اتحادیه اروپا در جستجوی بی طرفی گوگل وکلای مربوط به شکایت علیه گوگل مجبور به امضای یک توافقنامه شدیدا محرمانه شدند.
 بعد از چند ساعت از امضاء این توافقنامه جزئیات آن فاش شد.قطعا در چند روز آینده موارد بیشتری از این توافق منتشر می شود. 
ادامه مطلب ...

از عکس های مورد علاقه خود Slideshow بسازید

از عکس های مورد علاقه خود Slideshow بسازید + دانلود

با استفاده از این نرم افزار دیگر نیاز نیست که به فراگیری مهارت های ایجاد و تنظیم تصاویر بپردازید و به راحتی با چند کلیک می توانید اسلاید های خود را تولید کنید.
با استفاده از نرم افزار  Icecream Slideshow  به راحتی می توانید اسلایدشوهای بسیار زیبا را ایجاد کنید و از مشاهده تصاویر خود به صورت حرفه ای لذت ببرید.



از عکس های مورد علاقه خود Slideshow بسازید  + دانلود





از عکس های مورد علاقه خود Slideshow بسازید  + دانلود




گفتنی است؛شما با در اختیار داشتن این نرم افزار دیگر نیاز نیست که به فراگیری مهارت های ایجاد و تنظیم تصاویر بپردازید و به راحتی با چند کلیک می توانید اسلاید های خود را تولید کنید.همچنین می توانید موزیک های مورد علاقه تان را به تصاویر و اسلایدها اضافه نمایید تا تماشای تصاویر لذت بخش تر شود.

شما قبل از اینکه از اسلاید ایجاد شده خروجی بگیرید می توانید پیش نمایشی از آن را تماشا کرده و در صورت تایید آن را نهایی کنید.


ویژگی های برنامه:

کنترل زمان و افکت ترنزیشنهای هر تصویر در اسلاید شوهای خود

پیش نمایش تصاویر خود قبل از ایجاد آن برای دسترسی به  نتایج بهتر

امکان ادامه کار خود از نقطه ای توقف


 
ادامه مطلب ...

با فایر فاکس حرفه ای تر کار کنید

با فایر فاکس حرفه ای تر کار کنید

در این گزارش ترفندهایی را در خصوص مرورگر فایرفاکس به شما آموزش می دهیم که با به کار گیری آن می توانید حرفه ای تر با مرورگر فایرفاکس کار کنید.
بی شک فایر فاکس یکی از محبوب ترین مرورگرها در زمینه جستجو و دریافت اطلاعات در دنیای اینترنت است که می توانید با چند ترفند به صورت حرفه ای از آن استفاده کنید.

ترفندهایی برای حرفه ای شدن در فایر فاکس



به محیط about:config فایرفاکس وارد شوید
بدین منظور فایرفاکس را اجرا کنید.
سپس عبارت about:config را در نوار آدرس وارد کرده و دکمه Enter را بزنید.
اگر با پیغامی مواجه شدید روی دکمه I"ll be careful, I promise! کلیک کنید.
به بخش Config خوش آمدید! در ادامه برای شما کاربرد و نحوه تغییر 17 کلید که وظایف جالبی را بر عهده دارند را در قالب 17 ترفند مطرح می کنیم؛
پس از اجرای هر ترفند کافی است فایرفاکس را بسته و آن را از نو باز کنید تا تغییر اعمال گردد.

 1- تعیین میزان حداکثر و حداقل بزرگنمایی بر روی صفحات
با نگه داشتن کلید Ctrl و حرکت دادن غلتک موس می توانید بر روی صفحات Zoom کنید، چه به بیرون و چه به داخل. حال با ویرایش کلیدهای زیر می توانید حداکثر و حداقل میزان بزرگنمایی را مشخص کنید:
به دنبال کلید zoom.maxPercent بگردید. این کلید حداکثر میزان "زوم به جلو" صفحات و اشیا داخل آن را مشخص می کند. با وارد کردن عدد مورد نظر، درصد حداکثر زوم را مشخص کنید.
به دنبال کلید zoom.minPercent بگردید. این کلید حداقل میزان "زوم به عقب" صفحات و اشیا داخل آن را مشخص می کند. با وارد کردن عدد مورد نظر، درصد حداقل زوم را مشخص کنید.

 2- تعیین حداقل و حداکثر طول تب ها 
ادامه مطلب ...

افزودن دل نوشته به ساعت سیستم!

افزودن دل نوشته به ساعت سیستم!

برای افزایش زیبایی و تعجب دوستانتان می توانید در بخش مربوط به ساعت ویندوز دل نوشته ها و متن های مورد نظرتان را اضافه کنید.
 همیشه برای ایجاد تغییرات در ویندوز رایانه نیاز به انجام کارهای سخت و پیچیده نیست، شما می توانید با طی چند مرحله ساده و کاربردی به قسمت ساعت ویندوز متن و دل نوشته اضافه کنید

ترفند ساعت

افزودن متن به ساعت سیستم :
ابتدا در قسمت run کد دستوری regedit را تایپ کنید
سپس به کلید 
ادامه مطلب ...

5 ترفند ضروری برای اندرویدی ها

5 ترفند ضروری برای اندرویدی ها

با انجام 5 ترفند معرفی شده بازدهی گوشی اندرویدی تان را تا حد قابل توجه ای افزایش دهید.
اکثر افراد از گوشی های هوشمندی استفاده می کنند که دارای سیستم عامل اندروید هستند،شما می توانید برای افزایش بازدهی و کارایی این سیستم عامل از ترفندهای زیر استفاده کنید.

5 ترفند ضروری برای اندرویدی ها (در حال کار)



1- با بالا بردن سرعت انیمیشن ها روح تازه ای به دستگاه اندرویدیتان بدمید
یکی از بزرگ ترین شکایت ها از اندروید کندی و تاخیر آن است. با این ترفند می توانید با سرعت بیشتری به گشت و گذار درون اندروید بپردازید. گوگل برخی تنظیمات مخصوص توسعه دهندگان را مخفی کرده است که ابتدا باید به این تنظیمات دسترسی پیدا کنید. 

مراحل زیر را دنبال کنید: ابتدا به قسمت تنظیمات مراجعه و بخش About Phone یا همان درباره  دستگاه را باز کنید. سپس 
ادامه مطلب ...

ساخت نسخه های قابل حمل از برنامه های نصبی

ساخت نسخه های قابل حمل از برنامه های نصبی

در سیستم‏ هایی که محدود شده ‏اند و امکان نصب برنامه وجود ندارد،با استفاده از نسخه‏ های پرتابل برنامه‏‏ ها، امکان اجرای آن ها بدون نیاز به نصب وجود دارد.
امروزه نرم‌افزارهای Portable (قابل‌حمل) به دلیل مزیت‏ های خاصی که دارند از طرفداران زیادی برخوردارند.این گونه نرم‌افزارها نسخه‏ های بدون نیاز به نصب برنامه‏ های معمولی‌ ای هستند که دارای کاربردهای گوناگونی‌ اند. در سیستم ‏هایی که محدود شده ‏اند و امکان نصب برنامه وجود ندارد با استفاده از نسخه ‏های پرتابل برنامه ‏‏ها، امکان اجرای آن ها بدون نیاز به نصب وجود دارد.








ساخت نسخه های قابل حمل از برنامه های نصبی













همچنین نرم‌افزارهای پرتابل را می‌توان در فلش دیسک ذخیره کرد تا در هر زمانی امکان اجرای مستقیم برنامه ‏ها بدون نصب آنها فراهم باشد. برای دست‌یابی به نسخه ‏های پرتابل برنامه ‏ها، راه‏های گوناگونی وجود دارد. می ‏توان آنها را مستقیما از اینترنت دانلود کرد، یا این‌ که با استفاده از نرم‌افزارهای جانبی نظیر Thinstall به قابل‌حمل‌سازی برنامه ‏ها پرداخت.

در این ترفند قصد داریم به نحوه پرتابل کردن نرم‌افزارها با استفاده از نرم‌افزار معروف WinRAR بپردازیم. WinRAR را اکثر کاربران به عنوان یک نرم‌افزار فشرده‌ساز می ‏شناسند؛ اما با استفاده از این ترفند، می‏توان از "WinRAR " برای پرتابل کردن نرم‌افزارها هم استفاده کرد.

پیش از هر کاری به این نکته دقت داشته باشید که این ترفند زمانی کاربرد دارد که نرم‌افزار مورد‌نظر پس از نصب شدن، فایل‏های خود را در پوشه‏ای غیر از پوشه محل نصب کپی نکند. برخی نرم‌افزارها فایل‏های ocx و dll خود را در مسیرهایی نظیر Windows/System32 کپی می ‏کنند که این موضوع باعث عدم کارآیی این ترفند خواهد شد. همچنین اطمینان داشته باشید که نرم‌افزار WinRAR بر روی ویندوز نصب باشد.
 
برای پرتابل‌سازی نرم‌افزارها گام‏ های زیر را با دقت طی کنید: 
ادامه مطلب ...

غیرفعال کردن صفحه‌ی Lock ویندوز 8

غیرفعال کردن صفحه‌ی Lock ویندوز 8

با استفاده از ترفندهای رجستری می توانید صفحه lock ویندوز را غیر فعال کنید.
جالب است بدانید غیرفعال کردن صفحه‌ی Lock با استفاده از ویرایش‌گر رجیستری ویندوز نیز میسر است. 

در این ترفند به نحوه‌ی غیرفعال کردن صفحه‌ی Lock ویندوز 8 با استفاده از رجیستری خواهیم پرداخت.

رجستری

بدین منظور:

ابتدا کلیدهای ترکیبی Win+R را فشار دهید تا پنجره‌ی Run باز شود.

در Run عبارت 
ادامه مطلب ...

ساخت فایل با حجم دلخواه

ساخت فایل با حجم دلخواه

با چند کلیک ساده می توانید فایل هایی با حجم مد نظرتان ایجاد و ذخیره کنید.
در این ترفند قصد داریم به معرفی روشی بپردازیم که با استفاده از آن می‌توانید از طریق Command Prompt ویندوز در هر حجمی که مد نظرتان است فایل تولید کنید.

ویندوز 10


بدین منظور:
ابتدا کلیدهای ترکیبی Win+R را فشار دهید تا پنجره‌ی Run نمایان شود. 
ادامه مطلب ...

بستن کلیه برنامه‌های هنگ کرده به سادگی یک کلیک

بستن کلیه برنامه‌های هنگ کرده به سادگی یک کلیک

برای بستن برنامه های هنگ کرده می توانید با ساخت یک فایل ساده این کار را انجام دهید.
یکی از مشکلات روزمره‌ای که برای کاربران در محیط ویندوز رخ می‌دهد،هنگ کردن برنامه‌ها به علت‌ باگ‌ها و ناسازگاری‌های نرم‌افزاری است. در این مواقع وضعیت برنامه‌ بر روی Not Responding قرار می‌گیرد. راه عمده‌ای که در این خصوص وجود دارد استفاده از Task Manager و وادار کردن پروسه مربوط به برنامه به بسته شدن است. 

در این ترفند قصد داریم راه
ی کاربردی را به شما معرفی کنیم  بستن کلیه برنامه‌های هنگ کرده به سادگی
ادامه مطلب ...

تست Power کامپیوتر با روشی ساده

تست Power کامپیوتر با روشی ساده
یکی از اجرای مهم رایانه Power است که با مدیریت صحیح می توانید عمر آن و رایانه را افزایش دهید.
شاید برای‌تان جالب باشد که بدانید وضعیت استفاده از Power دستگاه‌ تان در حال حاضر در محیط ویندوز چگونه است. آیا در وضعیت کارایی توان مصرفی کامپیوتر یا لپ‌تاپ، ایراد و اشکالی وجود دارد یا همه چیز به درستی در ویندوز تنظیم شده است. 

این موضوع به ویژه در لپ‌تاپ‌ها که از باتری به عنوان منبع تغذیه استفاده می‌کنند مهم‌تر است. چرا که طول عمر باتری لپ‌تاپ به استفاده‌ و تنظیم صحیح تنظیمات Power ویندوز بستگی  دارد. در این ترفند به نحوه‌ی گزارش‌گیری از وضعیت کارایی Power به وسیله‌ی Command Prompt خواهیم پرداخت. 
ادامه مطلب ...

ایرانی‌ها ۱۰۵ میلیون تومان برای استیکرهای تلگرام پول دادند

فرصت اشتغال زایی که اپراتورهای کشور نادیده می گیرند
ایرانی‌ها ۱۰۵ میلیون تومان برای استیکرهای تلگرام پول دادند
بسته‌های استیکری تلگرام در بزرگ ترین اپ‌مارکت ایران حداقل ۱۰۵ میلیون تومان به فروش رسید. پیام‌رسان‌های موبایلی از نیمه دوم سال گذشته موجب ایجادشیب منفی در درآمد اپراتورهای موبایل کشورشدند و درنهایت در ایام نوروز ۹۴ پیامک‌های ارسالی در شبکه موبایل را ضربه فنی کردند.

همراه اولی‌ها در نوروز امسال بیش از ١٠میلیارد ‌و٧٠٠ میلیون و ایرانسلی‌ها نیز 8 ‌میلیارد و ٦٤٠ میلیون ‌و ٨٣٦ هزار و 85 پیامک ‌رد و بدل کردند؛ در حالی که سال گذشته مشترکان ایرانسل ١٦میلیارد و همراه‌اول 11.5 میلیارد پیامک زده بودند.به گزارش تسنیم، پیام‌رسان‌ها نه تنها گریبان اپراتورهای همراه کشور ما بلکه جلوی تنفس تمامی شرکت‌های موبایلی دنیا را گرفته‌اند اما تنها تفاوت‌مان در این است که اپراتورهای دیگر زودتر از ما به فکر چاره افتادند.راهکار اغلب اپراتورها این است که پیام‌رسان مستقلی را توسعه دهند تا علاوه بر امکان نظارت بر مشترکان، زمینه درآمدزایی نیز داشته باشند.این خلأ درکار اپراتورهای کشورمشاهده می‌شود هرچند که مدتی است به این سمت روی آورده‌اند، اما با توجه به اطلاع‌رسانی ضعیف، استقبالی از برنامه‌های آن ها نشده است. 

ادامه مطلب ...