...&PROGRAM/MUSIC/PICTURE

...&PROGRAM/MUSIC/PICTURE

...&PROGRAM/MUSIC/PICTURE
...&PROGRAM/MUSIC/PICTURE

...&PROGRAM/MUSIC/PICTURE

...&PROGRAM/MUSIC/PICTURE

اینم چند تا اس ام اس ولنتاینی

اینم چند تا اس ام اس ولنتاینی

بهترین لحظه، لحظه ایست که فکر کنی فراموشت کردم، بعد یه اس ام اس از طرف من بیاد که توش نوشته میمیرم برات

روز عشقت مبارک


بهترین لحظه، لحظه ایست که فکر کنی فراموشت کردم، بعد یه اس 

ام اس از طرف من بیاد که توش نوشته میمیرم برات

روز عشقت مبارک

روز عشق  یه  نمادِه

واسه  اینکه  بدونیم

سیصد و شصت و پنج روز

باید عاشق  بمونیم

دوسِت دارم عزیزم

عاشقِ تو می مونم

سیصد و شصت و پنج روز

از عشق تو می خونم


روز عشق مبارک ، همراه یک بغل گل رز ، یک سبد ستاره و یک دنیا آرزوی شادباش


من به دو چیز عشق می ورزم یکی تو و دیگری وجود تو، به دو چیزاعتقاد دارم یکی خدا ودیگری تو، من در این دنیا دو چیز میخواهم یکی تو ودیگری خوشبختی تو


میدونی روز عشق یعنی چی؟ یعنی اینکه یه عاشق واقعی باید به یه نفر دل ببنده و تا آخر عمر هم عاشقانه عاشقش باشه

عاشقتم تا همیشه روز عشق مبارک


واسه روز روز عشق دوتا ستاره تقدیمت می کنم

یه ستاره پر بوسه که دلم بی تو نپوسه

یه ستاره پر امید واسه هر کی تو رو دید

روز عشق مبارک

مهم نیست روز عشق یا سپندارمذگان هر دو بهانه اند برای اینکه به تو بگویم

.

.

.

بی بهانه دوستت دارم


تیک تاک ساعت فریاد مرگ ثانیه هاست، اما دوستی ها هیچ وقت نمیمیرند ... روز عشق مبارک

شب عشق است و هر کس دست یار خویش می بوسد / غریبم، بی کسم،من دست غم ،غم دست من بوسد

روز عشق مبارک


عشق تنها دلیل زندگی است ، روز عشق مبارک


پارسال این روزا برامون پر بود از عطر شکلات و کادو و عروسک و شمع …اما امسال نمیدونم روز عشق رو با کی جشن میگیری


به علت حضور گشت ارشاد در مراسم روز عشق ، مراسم دیدار خواهران و برادران بصورت جدا در دو نوبت صبح و بعد از ظهر انجا میگردد


امیدوارم خرس زیبایی ها همیشه تو غار چشمات خونه کنه روز عشقت مبارک عزیزم


سلام ببخشید پول نداشتم برات خرس و قلب بخرم به مناسبت روز روز عشق ، فقط همین یه اس ام اس رو توسنتم برات بفرستم تا بدونی که همیشه دوستت دارم . امیدوارم این روز ، روز روز عشق برات مبارک و با برکت باشه


اگه شکلات بودی شیرین ترین بودی . اگه عروسک بودی بغلی ترین بودی. اگه شمع بودی روشن ترین بودی و تا زمانی که دوست منی عزیز ترینی روز عشق مبارک


مجموعه پیام های عاشقانه

کنار برکه ای بودیم در خواب، تو با جامی ربودی ماه از آب  چو نوشیدم از آن آب گوارا، تو نیلوفر شدی من اشک مهتاب


کاش قلبم درد تنهایی نداشت، چهره ام هرگز پریشانی نداشت، کاش میشد راه سرد عشق را بی خطر پیمودوقربانی  نداشت


خوش ب حالت آدم........ خودت بودی و حوایت.... کسی نبود ک حوایت را هوایی کند....!


سینه ام آینه ست  با غباری از غم  تو به لبخندی از این آینه بزدای غبار  ادامه مطلب ...