...&PROGRAM/MUSIC/PICTURE

...&PROGRAM/MUSIC/PICTURE

...&PROGRAM/MUSIC/PICTURE
...&PROGRAM/MUSIC/PICTURE

...&PROGRAM/MUSIC/PICTURE

...&PROGRAM/MUSIC/PICTURE

دانلود ترینر بازی 007 Legends

بازی اکشن اول شخص و مخفی کاری است. داستان بازی را آقای Bruce Feirstein (یکی از نویسندگان مشهور سری فیلمها و بازیهای ۰۰۷) نوشته است. این عنوان روایتی فراگیر از ۵ فیلم کلاسیک سری و همچنین آخرین فیلم این سری (Skyfall) است که همزمان با بازی منتشر می شود.

در این بازی از چهره و صدای جیمز باند چند سال اخیر یعنی Daniel Craig استفاده شده است. وجود داستانهای قدیمی ماموران ۰۰۷ در کنار عنوان جدید حال و هوایی مدرن و نوستالوژیک ایجاد کرده است. اما مانند اکثر بازی هایی که از روی فیلم های سینمایی ساخته می شوند و باید در روز اکران فیلم عرضه شوند طراحی های محیطی بازی آنچنان جالب نیستند و عجله در طراحی های بازی مشهود است. اما با این حال باز هم هیجانات ماموریت های جیمز می تواند برای بسیاری جذاب باشد.

انلود در ادامه مطلب...

   

ادامه مطلب ...

دانلود ترینر بازیPro Evolution Soccer 2015 یا همون pes2015


Pro Evolution Soccer 2015 بازی شبیه سازی فوتبالی می باشد که توسط کمپانی KONAMI ساخته و مدتی از انتشار آن می گذرد. این عنوان همواره رقیب سرسختی برای بازی مشابه آن یعنی FIFA بوده است. اما PES 2015 اینبار به کمک موتور گرافیکی جدیدی که “Fox Engine” نام دارد و در ساخت آن به کار رفته است، قصد جبران کمبود های گذشته اش را دارد، این نسخه قصد دارد به ریشه های با ارزش خود باز گردد، با گیم پلی بدون محدودیت و توانایی کنترل کامل بازیکنان آن که به پلیر اجازه می دهد احاطه کامل بر چگونگی انجام بازی داشته باشد. پاس های پشت و رو، سیستم شوت زنی جدید و… بیشترین رضایت خاطر را برای پلیرها در زمین بازی PES 15 به ارمغان خواهد آورده است. در ادامه دو ترینر از این بازی پر طرفدار را برای شما عزیزان برای دانلود قرار داده ایم. ترینر بازی فوتبالی “PES 2015″ دارای 7 قابلیت است که شامل متوقف کردن تایمر بازی، از اول شروع شدن زمان بازی، به پایان رساندن نیمه و … می باشد که تمام نیازهای شما را در بازی برطرف خواهد کرد.

دانلود در ادامه مطلب...

   

ادامه مطلب ...

دانلود ترینر سالم بازی فیفا fifa 2015 برای کامپیوتر

بازی کامپیوتر FIFA 15 فیفا ۱۵ یکی از بازی های سبک ورزشی و شبیه ساز است که توسط EA Sports طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده با تریلری چند ثانیه ای معرفی شده است . اینطور که سازندگان بازی اعلام کرده اند , قرار است این نسخه بر خلاف نسخه های قبلی , از موتور بازی سازی Ignite engine استفاده کنند درست همان فناوری که در کنسول های XBox One و PS4 به کار گرفته شده است . فیفا ۱۵ اولین بازی کامپیوتری است که از چنین تکنولوژی بهره برده است . طبق گفته EA در وبسایت خود , نسخه کامپیوتری دارای تمامی ویژگی های منحصر به فردی است که در کنسول های نسل هشتمی به کار رفته است .

دانلود در ادامه مطلب...

    ادامه مطلب ...

دانلود ترینر بازی Stronghold Crusader II


Mr.AntiFun بالاخره ترینر بازی Stronghold Crusader II را منتشر کرد. این Trainer کدهای تقلبیاز جمله نامحدود کردن پول ، نامحدود کردن خانه سازی ، نامحدود کردن منابع و حالت Gold Mode دارد. به کمک این کدهای تقلب دیگر هیچ تمدن و نژادی توانایی مقابله در مقابل ملت پیشرفته شما را ندارد و می توانید در مدت کوتاه که دیگر اقوام در حال ساخت تجهیزات ، خانه و تولید ارتش و سرباز هستند ، در کوتاهترین زمان به پیشرفت های قابل ملاحظه برسید و با کمک این چیت کدها آن ها به طرز فجیعی از پای درآورید.

روش اجرای ترینر بازی :

ابتدا ترینر را در ادامه مطلب دانلود کنید و سپس با برنامه Winrar از حالت فشرده خارج نمایید ، حالا در پوشه باز شده شما یک فایل اجرایی به نام Stronghold Crusader 2 V1.0.19066 Trainer +4 MrAntiFun دارید که با دابل کلیک بروی آن اجرایش کنید. حالا روی نرم افزار Trainer تقلب ها و دکمه های میانلر را نوشته است، که باید به خاطر بسپارید، دوستان ترینر را نبندید و بگذارید که در حال اجرا باشد . در حضور باز بودن ترینر ، وارد بازی Stronghold Crusader II شوید ، دکمه F1 از کیبورد را فشار دهید تا کل ترینر فعال شود و بعد با توجه به تقلب های که به خاطر سپرده اید ، هر چیت کدی که لازم دارید فعال کنید. برای مثال : فشار دادن دکمه F2 در بازی پول شما را نامحدود می کند.

دانلود در ادامه مطلب...  ادامه مطلب ...

جلوی پیامک های تبلیغاتی و تماس های مزاحم را بگیرید + دانلود

حتما برای شما پیش آمده که به طور تصادفی انبوهی از پیامک های ناخواسته را دریافت کرده اید یا نمی خواهید به برخی تماس ها پاسخ دهید ، برای این کار می توانید از نرم افزار کاربردی Calls Blacklist PRO استفاده کنید.این نرم افزار قادر است پیامک های ناخواسته و تماس هایی را که نمی خواهید به آن ها پاسخ دهید مسدود کند ، به کمک این نرم افزار می توانید کلیه تماس های دریافتی از طرف شماره های ناشناس را مسدود کنید.البته نرم افزار به شما گزارشی از تماس ها و پیامک های مسدود شده را نمایش خواهد داد.

دانلود در ادامه مطلب...

  ادامه مطلب ...

اخبار شنیدنی از تلفن‌همراه چالش برانگیز iPhone 7

هنوز رقابت جدی بین تولید کنندگان تلفن‌های همراه در سال 2015 آغاز نشده و پرچمداران این شرکت‌ها هنوز رونمایی نشده‌اند اما اخبار مرتبط این محصولات کم و بیش فاش شده است.

 
ادامه مطلب ...

افزایش 500 درصدی سرعت دانلود با Internet Download Manager + دریافت نرم‌افزار

نرم افزار مدیریت دانلود Internet Download Manager می‌تواند هنگام دریافت‌ داده‌ها از اینترنت با قطعه قطعه کردن فایل‌ در حال دانلود نرخ دریافت را افزایش دهد و طبق گفته شرکت سازنده تا 5 برابر سریعتر از حالت معمولی می‌تواند دانلود کند.
همچنین به کمک این برنامه می‌توان ویدئو‌های آنلاین را دریافت کرد و یا برای دانلود یک فایل زمان خاصی را کرده تا در همان موقع عملیات دانلود شروع شود.
با کمک Internet Download Manager قادرید عملیات دانلود یک فایل را متوقف کرده و دوباره از همان قسمت دریافت را ادامه دهید. 
ادامه مطلب ...

کی از نرم افزارهای کاربردی برای سیستم عامل اندروید CM Security است.این برنامه یک پکیج کامل از نرم افزارهای کاربردی بوده و شامل ابزارهای زیر است :

1- جلوگیری کننده از ورود بدافزارها به تلفن همراه یا تبلت و نابودی نرم افزارهای مخرب
2- مسدود کننده تماس ها و پیامک های ناخواسته
3- پاک کردن فایل های بیهوده روی دستگاه اندرویدی
4- قفل کننده نرم افزارها
5- یافتن موقعیت تلفن همراه و تبلت
به کار گیری این نرم افزار روی موبایل یا تبلت شما را از نصب نرم افزارهای مختلف ضد ویروس ، مسدود کننده تماس و تمیزکننده حافظه بی نیاز می کند.

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید
ادامه مطلب ...

کدام بهتر است Ultrabook یا لپ تاب؟

Ultrabook و یا به عبارت بهتر کامپیوترهای قابل حمل،ویژگی‌هایی همچون وزن کم،ضخامت بسیار کم،سرعت بوت بالا،اندازه کوچک و عمر باتری زیاد نسبت به لپ تاپ‌ها را دارند. 

 با توجه به اندازه محدود آنها،به طور معمول ویژگی‌های لپ تاپ مانند هارد دیسک و پورت اترنت حذف شده است. 

گفتنی است این نام تجاری هم‌اینک توسط شرکت اینتل خلق و ثبت شده است. 
  ادامه مطلب ...

انتقال فایل‌ بین دستگاه‌های اندرویدی با سرعتی 100 برابر بلوتوث!

شاید برای‌تان عجیب باشد که بگوییم عنوان این ترفند به هیچ وجه اغراق نیست! ترفندی که در ادامه به شرح آن خواهیم پرداخت، انتقال فایل‌ها در سیستم عامل اندروید را توسط پروتکل FTP آموزش خواهد داد. با استفاده از این ترفند شما قادر خواهید بود فایل‌های حجیم را بین دو دستگاه دارای سیستم عامل اندروید و یا بین یک دستگاه اندرویدی و کامپیوتر با سرعتی فوق‌العاده منتقل کنید.

  ادامه مطلب ...

پی بردن به روت بودن گوشی‌های دارای سیستم عامل اندروید

صاحبان گوشی‌های هوشمند دارای سیستم عامل اندروید برای نصب برخی از اپلیکیشن‌ها و یا دسترسی به برخی از امکانات خاص این سیستم عامل، نیاز به روت کردن سیستم عامل خود دارند. پس از روت شدن سیستم عامل، نمی‌توان به سادگی به انجام موفقیت‌آمیز این عمل پی برد. در این ترفند، ما قصد داریم روشی را برای شما بازگو کنیم که به وسیله‌ی آن می‌توانید از روت بودن یا نبودن سیستم عامل اندروید گوشی موبایل خود اطلاع حاصل نمایید.

  ادامه مطلب ...

پی بردن به آنلاک بودن آی‌فون از طریق شماره‌ی IME

همان‌طور که می‌دانید گوشی‌های Apple iPhone در نوع Lock و Unlock عرضه می‌شوند. در حالت لاک، گوشی تنها با یک اپراتور تلفن همراه کار می‌کند و در صورت قرار دادن سیم‌کارت متفرقه امکان کار با آن وجود ندارد. اما گوشی‌های آنلاک محدودیتی در این خصوص ندارند و امکان قرار دادن هر نوع سیم‌کارت و استفاده از آن وجود دارد. در این ترفند قصد داریم به معرفی روشی بپردازیم که از طریق آن می‌توانید به سادگی به لاک یا آنلاک بودن کارخانه‌ای گوشی پی ببرید. این روش از طریق شماره IMEI گوشی انجام می‌شود. IMEI شماره اختصاصی و منحصر به فرد تلفن‌های همراه هست که در کارخانه برای هر گوشی انتخاب می‌شود.
 
ادامه مطلب ...

حفاظت از تلفن همراه در برابر حملات مخرب

هر چه قدر گوشی های موبایل، همراه با عصر مدرن پیشرفت میکنند، مهاجمین نیز نقشه های بیشتری را برای آسیب رساندن به تلفن های همراه طراحی میکنند. این حملات میتواند از طریق پیام های کوتاه، نامه های الکترونیکی و سایر راه های ارتباطی برای شما ایجاد مشکل کند. هم اکنون قصد داریم ترفندهای این مهاجمین را برای شما بازگو کرده و راههای رفع آنها را نیز مطرح کنیم.

  ادامه مطلب ...

شارژ سریع‌تر گوشی‌ها و تبلت‌های دارای سیستم عامل اندروید

طولانی بودن مدت زمان عملیات شارژ گوشی و تبلت یکی از مشکلات همیشگی کاربران است. اگر دارای گوشی موبایل یا تبلت مجهز به سیستم عامل اندروید هستید، در این ترفند روشی را برای شارژ سریع‌تر این نوع دستگاه‌ها برای شما ارائه می‌کنیم. 


برای این کار اپلیکیشنی به نام Faster Charger مورد نیاز است.
این اپلیکیشن را می‌توانید از لینک زیر (ترفندستان) دریافت کنید:
http://www.tarfandestan.com/files/upload/com.marvinapps.fastercharger.tarfandestan.apk
پس از دریافت اپلیکیشن، اقدام به نصب آن کنید.
نحوه‌ی کار این اپلیکیشن بدین صورت است که شما ابتدا دستگاه خود را به شارژر متصل کرده سپس اپلیکیشن را باز نموده و دکمه‌ی Start را لمس می‌نمایید.
این اپلیکیشن سایر اپلیکیشن‌ها که مشغول استفاده از باتری هستند و عملیات شارژ را با تاخیر مواجه می‌کنند، می‌بندد و سرعت شارژ را بین 15 تا 30 درصد افزایش می‌دهد.طولانی بودن مدت زمان عملیات شارژ گوشی و تبلت یکی از مشکلات همیشگی کاربران است. اگر دارای گوشی موبایل یا تبلت مجهز به سیستم عامل اندروید هستید، در این ترفند روشی را برای شارژ سریع‌تر این نوع دستگاه‌ها برای شما ارائه می‌کنیم. 

برای این کار اپلیکیشنی به نام Faster Charger مورد نیاز است.
این اپلیکیشن را می‌توانید از لینک زیر  دریافت کنید:
پس از دریافت اپلیکیشن، اقدام به نصب آن کنید.
نحوه‌ی کار این اپلیکیشن بدین صورت است که شما ابتدا دستگاه خود را به شارژر متصل کرده سپس اپلیکیشن را باز نموده و دکمه‌ی Start را لمس می‌نمایید.
این اپلیکیشن سایر اپلیکیشن‌ها که مشغول استفاده از باتری هستند و عملیات شارژ را با تاخیر مواجه می‌کنند، می‌بندد و سرعت شارژ را بین 15 تا 30 درصد افزایش می‌دهد.

صرفه جویی در مصرف باتری و بالا بردن عمر آن

یکی از مشکلات تلفنهای همراه تمام شدن زود به زود باتری آنهاست. هم اکنون برای رفع این مشکل قصد داریم به شما چند ترفند فوق العاده را آموزش بدهیم که با رعایت آنها در مصرف باتری گوشی شما صرفه جویی شده و علاوه بر آن بر عمر باتری نیز افزوده می شود.

  ادامه مطلب ...

نکته ها و نشانه های خرابی باتری موبایل و راه رفع آن

در صورتی که احساس میکنید گوشی شما دچار مشکل شده است، چه بسا این مشکل از طرف باتری گوشی ایجاد شده باشد. در اینجا قصد داریم تا به شما ترفندهایی را معرفی کنیم که با علم به آنها میتوانید پی به این موضوع ببرید که آیا باتری گوشی شما سالم است یا خیر و در نهایت راههای رفع این مشکل ها را بیاموزید. 

  ادامه مطلب ...

و سرانجام بلوتوث برای iPhone

 

 

یکی از اشکالاتی که منتقدین همواره از گوشی آی‌فون می‌گرفتند، عدم امکان ارسال فایل از طریق بلوتوث بود. این موضوع یکی از دلایلی بود که بسیاری از کاربران علاقه‌مند به بلوتوث را از خرید این گوشی منحصر به فرد منصرف می‌کرد. اما نکته‌ای که در آی‌فون وجود دارد این است که، تکنولوژی بلوتوث در این گوشی نهفته شده است اما به دلایلی که تنها خود شرکت Apple می‌داند امکان ارسال فایل از طریق بلوتوث تا پیش از این امکان‌پذیر نبود و تنها جهت استفاده از هندزفری از بلوتوث آی‌فون می‌شد استفاده نمود. اما سرانجام، پس از مدتها انتظار این MeDevil، برنامه‌نویس ایتالیایی بود که موفق شد برای اولین بار امکان ارسال کلیه فایل‌ها را از طریق آی‌فون فراهم کند. در این ترفند به معرفی نحوه نصب نسخه کامل iBluetooth بر روی آی‌فون و نحوه استفاده و تبادل فایل از طریق آن می‌پردازیم. با این ویژگی، یکی دیگر از نقص‌های آی‌فون نیز برطرف شد و مطمئن‌تر از پیش می‌توان آی‌فون را پادشاه گوشی‌های تلفن همراه جهان دانست.


ادامه مطلب ...

وقتی لپتاپ خیس می‏شود!

 
اگر قرار است در زندگی کامپیوتری‌تان یک فاجعه رخ دهد، این فاجعه می‌تواند ریختن آب، چای یا هر مایع دیگری بر روی لپتاپ شما باشد! این اتفاق که بر روی لپتاپ‌ها به دلیل قابل حمل بودن زیاد هم رخ می‌دهد می‌تواند در صورت عکس‌العمل اشتباه به مرگ دائمی لپتاپ نیز منجر شود! در این ترفند به معرفی راه‌کارهایی که بایستی پس از خیس شدن لپتاپ انجام دهید خواهیم پرداخت.


1. در ابتدا پیش از انجام هر کاری آرامش خود را حفظ کنید و دست و پای خود را گم نکنید. با انجام صحیح این کارها می‌توانید لپتاپ خود را نجات دهید، در نتیجه نگران نباشید.
2. در عین حالی که آرامش خود را حفظ می‌کنید سریع نیز باشد. هر ثانیه‌ای که بگذرد امکان نفوذ بیشتری از رطوبت به داخل لپتاپ وجود دارد. در نتیجه زمانی برای نشستن و افسوس خوردن وجود ندارد.
3. لپتاپ را در صورت اتصال به برق از پریز جدا کنید و هر چه وسیله جانبی نظیر ماوس، فلش دیسک و... به لپتاپ متصل است را از آن جدا کنید. همچنین اگر باتری داخل لپتاپ است، آن را نیز بیرون بیاورید.
4. بسته به میزان مایع ریخته شده روی لپتاپ بررسی کنید و تخمین بزنید مایع تا کجا نفوذ کرده است. در اکثر مواقع آب به داخل لپتاپ نفوذ نکرده و تنها تا صفحه کلید پیشروی می‌کند.
5. لپتاپ را طوری قرار دهید که از پخش شدن بیشتر مایع در درون لپتاپ جلوگیری شود (ترفندستان) و در جهت خارج شدن مایع از دستگاه باشد. به عنوان مثال آن را بر خلاف جاذبه زمین نگه دارید.
6. با استفاده از دستمال یا هر چیز دیگری که قدرت جذب بالایی داشته باشید سطح بیرونی لپتاپ را خشک کنید. شما میتوانید از دستمال آغشته به الکل نیز برای این کار استفاده کنید.
7. اگر اطمینان دارید آب به درون لپتاپ نفوذ کرده است، باید لپتاپ را باز نموده و محتویات داخلی آن را خشک کنید. برای این کار باید به دو نکته بسیار مهم دقت کنید: ابتدا این که اطمینان داشته باشید دانش فنی این کار را دارید. مبادا به جای اصلاح ابرو، چشم را کور کنید! اگر فکر می‌کنید چنین تخصصی ندارید این کار را به دست یک متخصص بسپارید و خودتان لپتاپ را باز نکنید. همچنین اگر لپتاپ شما دارای گارانتی است از باز کردن آن پرهیز کنید، چرا که این کار باعث بی‌اعتبار شدن گارانتی لپتاپ می‌شود.
8. پس از باز کردن لپتاپ و خشک نمودن سطوح سخت افزارها بهتر است که به مدت 24 ساعت لپتاپ را در محیط عاری از هر گونه گردوخاک و کثیفی و در مقابل نور آفتاب قرار دهید تا رطوبت نفوذ کرده در سخت‌افزارهای داخلی تبخیر شود. (ترفندستان)
9. اگر به آفتاب دسترسی ندارید می‌توانید از سشوار استفاده کنید، اما با احتیاط فراوان. سعی کنید از سشوار با درجه حرارت کم و از فاصله دور استفاده کنید. حالت سشوار باید خشک و بدون رطوبت باشد. همچنین می‌توانید از شوفاژ یا بخاری یا هر وسیله گرمازای دیگری با احتیاط و از فاصله دور استفاده کنید. دقت کنید بی احتیاطی در این کار می‌تواند منجر به ذوب شدن مدارهای داخلی لپتاپ شود!
10. پس از گذشت مدت زمان کافی، هنگامی که اطمینان پیدا کردید هر چه رطوبت در لپتاپ بوده خشک شده است، لپتاپ را روشن کنید. امیدواریم لپتاپ‌تان مثل روز اول کار کند!

بازگردانی سرعت بالای گوشی موبایل

 
مه چیز بسیار طبیعی رخ می‌دهد؛ گوشی تلفن‌ همراه پس از خرید بسیار خوب کار می‌کند، سرعت گوشی بالاست و همه چیز بر وفق مراد است. اما پس از مدتی حس می‌کنید این گوشی آن گوشی قدیم نیست؛ سرعت کار با گوشی افت کرده و برنامه ها با سرعت پایینی باز می‌شوند. تصمیم می‌گیرید که گوشی را فرمت کنید. اما باز هم مشکل حل نمی‌شود! پس علت را باید در چه چیز جستجو کرد؟ در این ترفند قصد داریم به نکته‌ای اشاره کنیم که قطعأ تاکنون به آن فکر نکرده بودید. آری، همه چیز زیر سر کارت حافظه مرموز است!
ادامه مطلب ...

افزودن شخصیت های جدید در بازی Resident Evil 4

 
 
مطمئنأ یکی از محبوبترین و پرطرفدارترین بازی ها در میان کاربران علاقه مند به دنیای بازی ، بازی Resident Evil محصول دو کمپانی بزرگ بازی سازی Capcom و Ubisoft است. در نسخه 4 بازی Resident Evil که در انویه 2007 هم نسخه کامپیوتر آن عرضه شد ترفندی جالب و مخفی نهفته است. با بهره گیری از این ترفند شما میتوانید کاراکترهای جدید به بازی اضافه کنید و بازی را به وسیله این شخصیت ها پی بگیرید.
ادامه مطلب ...